maandag, november 28, 2005

Hallo Wereld

Dit zijn mijn eerste schreden in de wereld die webloggen heet. Waarom ben ik hier aan begonnen? Mijn grote voorbeelden van www.wijblijvenhier.nl hebben tenminste een Doel voor ogen. Zodat het voor de lezer meteen duidelijk is wat er te beleven valt.
Iets minder doelgericht zijn wij, Lennart en ik. Hij heeft het schrijven van de eerste post dus ook fijn aan mij overgelaten. "Mam, ik ga naar bed, doe jij het maar, ik lees het morgen wel." Ja, van je kinderen moet je het hebben.

Ik wil hier samen met Lennart een kijkje geven in het alledaagse leven in een doodgewoon gezin. We zijn met zijn vieren, Frits, Lennart, Ronja en ik. We wonen in een appartement in een groene straat in een randgemeente van een van de grote steden. Ik werk als systeemontwikkelaar/webmaster bij een tamelijk grote zorginstelling. En Lennart zit op school. Ik zal hier niet al te veel over hem uitwijden, dat mag hij zelf doen. En beter dan mezelf aan te kondigen, kan ik nu dit voorwoord afsluiten, en echt beginnen te bloggen.

Veel plezier!
Pauline

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat leuk zeg! Nog een blog en niet zomaar een blog, maar een blog van niemand minder dan Pauline en Lennart!

Ik kijk ernaar uit. Succes!

2:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey, die pauline (en lennart)

leuk joh. Hoorde van Faisal dat je ook begonnen was.

weet je dat ik speciaal een post voor jou heb geplaatst op de site pauline?

4:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home